Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (Podmínky) obchodní společnosti:

VAVA export s.r.o., IČO: 19946830,
se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1,
adresa provozovny: Dolní Stakory 95, 293 01 Dolní Stakory,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 394349,
e-mailová adresa:
info@paddock-tehnika.cz,
telefonní číslo: +420 604 964 719,
internetová adresa: www.paddock-technika.cz (dále je jako My nebo prodávající),
upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
Občanský zákoník), vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (Smlouva) uzavřené mezi námi jakožto smluvními stranami.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde: https://www.paddock-technika.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím (Námi) a kupujícím (Vámi) neupravené těmito Podmínkami a/nebo příslušnou Smlouvou, se řídí zejména Občanským zákoníkem. V případě, že smluvní stranou Smlouvy je na straně kupující spotřebitel, vztahuje se na smluvní vztahy vyplývající z příslušné Smlouvy rovněž zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“). Ustanovení odchylná od těchto Podmínek je možné sjednat v příslušné Smlouvě uzavírané mezi prodávajícím (Námi) a kupujícím (Vámi). Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto Podmínek.

1. NĚKTERÉ DEFINICE

  1. 1.1.  Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

  2. 1.2.  Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

  3. 1.3.  Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;

  4. 1.4.  DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

  5. 1.5.  Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

  6. 1.6.  Smlouvou je smlouva o koupi příslušného stroje/zařízení/příslušenství blíže specifikovaného v příslušné kupní smlouvě uzavřené mezi Námi jako prodávajícími a Vámi jako kupujícím. Smlouvou se rozumí vlastní kupní smlouva včetně veškerých příloh a součástí. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí příslušné Smlouvy;

  7. 1.7.  Rezervace je Váš návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;

  8. 1.8.  Internetové stránky jsou naše internetové stránky dostupné na adrese: www.paddock-technika.cz;

  1. 1.9.  Vy jste osoba realizující Rezervaci na našich Internetových stránkách a případně následné uzavření Smlouvy s Námi , právními předpisy označovaná jako kupující;

  2. 1.10.  Zboží je vše, co nabízíme na našich Internetových stránkách.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

  1. 2.1.  Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v rámci Rezervace učiněné prostřednictvím našich Internetových stránek budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

  2. 2.2.  Na našich Internetových stránkách také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními Rezervacemi, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID Rezervace, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

  1. 3.1.  Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

  2. 3.2.  Uzavřením Smlouvy vznikají smluvním stranám, tzn. Nám a Vám (prodávajícímu a kupujícímu) práva a povinnosti z příslušného smluvního vztahu plynoucí. K uzavření Smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím dochází okamžikem podpisu příslušené kupní smlouvy poslední smluvní stranou.

  3. 3.3.  K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na našich Internetových stránkách vytvořili Rezervaci Vámi vybraného Zboží. V této Rezervaci musí být uvedeny následující údaje:

  1. a)  Informace o vybraném Zboží (na Internetových stránkách označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);

  2. b)  Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Rezervace v rámci uživatelského prostředí Internetových stránek, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;

  3. c)  Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom Vás mohli kontaktovat, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

  1. 3.4.  V průběhu tvorby Rezervace můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Rezervovat“ Rezervaci dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Rezervaci dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Rezervovat“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.

  2. 3.5.  Vaši Rezervaci Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Rezervaci. Součástí potvrzení bude shrnutí Rezervace a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Rezervace, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Po obdržení Vaší Rezervace překontrolujeme dostupnost Vámi vybraného Zboží a následně Vás budeme informovat o dalším postupu, zejména o možnosti a nejbližším termínu převzetí Zboží na naší provozovně.

  1. 3.6.  K závaznému uzavření Smlouvy, včetně z takového smluvního závazku vyplývajících práv a povinností pro smluvní strany, dochází vždy za fyzické přítomnosti Nás a Vás na adrese naší provozovny: Dolní Stakory 95, 293 01 Dolní Stakory, tzn. nikoliv prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku, a současně nikoliv mimo prostor obvyklý pro naše podnikání. K uzavření Smlouvy dochází až po Vašem fyzickém zhlédnutí vybraného Zboží, a to podpisem příslušné Smlouvy v písemné podobě poslední smluvní stranou. Podpisem Smlouvy stvrzujete, že jste měli možnost Zboží před podpisem Smlouvy fakticky prohlédnout, přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství a že Vám bylo Zboží předvedeno, zejména pak jeho funkčnost.

  2. 3.7.  Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Rezervaci potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy prostřednictvím Rezervace poptáte větší počet kusů Zboží, než kolik je znaší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy vrámci Internetových stránek předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Rezervaci potvrdit, budeme Vás kontaktovat a případně, bude-li to v našich možnostech, Vám nabídneme alternativní variantu k Vámi původně vybranému Zboží. Pakliže budete souhlasit s případnou alternativní variantou k Vámi původně vybranému Zboží, další postup a následné uzavření Smlouvy je analogické dle výše popsaného postupu.

  3. 3.8.  V případě, že v rámci Internetových stránek nebo v Rezervaci bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Rezervace. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a sdělíme Vám správnou Cenu Zboží. Pakliže budete souhlasit se sdělenou správnou Cenou Zboží, další postup a následné uzavření Smlouvy je analogické dle výše popsaného postupu. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

  4. 3.9.  Dále je možný i přímý prodej Zboží (tzn. bez učinění Rezervace prostřednictvím našich Internetových stránek) v naší provozovně na adrese: Dolní Stakory 95, 293 01 Dolní Stakory. K uzavření Smlouvy dochází i v takovém případě až po Vašem fyzickém zhlédnutí vybraného Zboží, a to podpisem příslušné Smlouvy v písemné podobě poslední smluvní stranou. Podpisem Smlouvy stvrzujete, že jste měli možnost Zboží před podpisem Smlouvy fakticky prohlédnout, přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství a že Vám bylo Zboží předvedeno, zejména pak jeho funkčnost.

  5. 3.10.  V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k převzetí Zboží a zaplacení Celkové ceny a Nám vzniká závazek odevzdat Vám Zboží a umožnit Vám k němu nabýt vlastnické právo.

4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

  1. 4.1.  Cena je vždy uvedena v rámci Internetových stránek, v Rezervaci a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci Internetových stránek a Cenou uvedenou v Rezervaci se uplatní Cena uvedená v Rezervaci, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci Rezervace je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

  2. 4.2.  Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

  3. 4.3.  Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a) Bankovním převodem po vystavení Faktury prodávajícím. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do data uvedeného na Faktuře předané Vám při uzavření Smlouvy.

b) Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v naší provozovně na adrese: Dolní Stakory 95, 293 01 Dolní Stakory. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží. V této souvislosti Vás upozorňujeme, že dle ust. § 4 odst. 1 zákona č. 254/2004 Sb., o omezení plateb v hotovosti, ve znění pozdějších předpisů, však takto lze provést platbu pouze do výše 270.000,- Kč (v průběhu jednoho kalendářního dne mezi týmž plátcem – kupujícím a příjemcem platby – prodávajícím).

  1. 4.4.  Faktura bude Námi vystavena a Vám současně předána bezprostředně po uzavření Smlouvy.

  2. 4.5.  Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

5. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

5.1. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 30 dní po uzavření Smlouvy způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

  1. a)  Osobní odběr na naší provozovně: Dolní Stakory 95, 293 01 Dolní Stakory;

  2. b)  Doručení prostřednictvím dopravních společností TopTrans, PPL CZ, DHL, Zásilkovna; doručení prostřednictvím dopravních společností je možné pouze za předpokladu, že u konkrétního Zboží je tato možnost přímo nabízena při provádění Rezervace na našich Internetových stránkách.

  1. 5.2.  VpřípaděosobníhoodběruZbožínanašíprovozovně(DolníStakory95,29301DolníStakory)čivpřípadě volby některé z dostupných dopravních společností Vám bude zboží doručeno (resp. bude umožněno jej osobně převzít) vždy až po uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi ve smyslu těchto Podmínek a současně až po úplném zaplacení Celkové ceny Zboží.

  2. 5.3.  Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

  3. 5.4.  Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení, resp. možnosti převzetí Zboží na naší provozovně (Dolní Stakory 95, 293 01 Dolní Stakory) Vám bude sdělena v potvrzení Rezervace. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě volby osobního odběru na naší provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

  4. 5.5.  Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.

  5. 5.6.  V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 5.5. Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši 500,- Kč za každý byť započatý den porušení této Vaší povinnosti Zboží řádně převzít. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme.

Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

  1. 5.7.  Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od odeslání takového e-mailu.

  2. 5.8.  Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 5.5. Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.

  3. 5.9.  V případě, že Zboží nebylo na Internetových stránkách uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:

a) mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží vůbec dodat;

b) prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 5.8. Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

  1. a)  odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

  2. b)  je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

  3. c)  je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;

  4. d)  je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

  5. e)  množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

  6. f)  je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a

  7. g)  odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením Smlouvy.

6.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele).

  1. 6.3.  V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 6.1., můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese: Dolní Stakory 95, 293 01 Dolní Stakory. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

  2. 6.4.  Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

  1. a)  na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo

  2. b)  na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

  1. 6.5.  Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

  2. 6.6.  Dále máte právo na:

  1. a)  přiměřenou slevu z Ceny; nebo

  2. b)  odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. a)  odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

  2. b)  se vada projeví opakovaně,

  3. c)  je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo

  4. d)  je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

  1. 6.7.  Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

  2. 6.8.  V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

  3. 6.9.  Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

  4. 6.10.  Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

  1. a)  datum, kdy jste reklamaci uplatnili;

  2. b)  co je obsahem reklamace;

  3. c)  jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;

d) Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

  1. 6.11.  Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

  2. 6.12.  O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

  3. 6.13.  V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.

  4. 6.14.  V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. 7.1.  K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena, a dále z důvodů zákonných a z důvodů uvedených v příslušné Smlouvě.

  2. 7.2.  Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

  3. 7.3.  Odstoupením od Smlouvy k tomu oprávněnou smluvní stranou se závazek zrušuje od samého počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si veškerá na základě Smlouvy již poskytnutá plnění.

  4. 7.4.  My (prodávající) jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit, porušíte-li Vy (kupující) Smlouvu podstatným způsobem. Za podstatné porušení Smlouvy se považuje zejména prodlení s úhradou Faktury o více než 30 dní po její splatnosti a nedostatek poskytnutí součinnosti z Vaší strany mající za následek nemožnost splnění naší smluvní povinnosti (zejména povinnosti odevzdat Vám Zboží).

  5. 7.5.  V případě odstoupení od Smlouvy z Vaší strany (strany kupujícího) jste povinni vrátit věc na vlastní náklady na adresu naší provozovny: Dolní Stakory 95, 293 01 Dolní Stakory.

  6. 7.6.  My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 5.1. 5.1Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Rezervaci či ve Smlouvě záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete Zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

8. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI

  1. 8.1.  Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy: info@paddock- technika.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

  2. 8.2.  K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz, resp. www.adr.coi.cz.

  3. 8.3.  Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on- line).

9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. 9.1.  Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

  2. 9.2.  Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.

  3. 9.3.  V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

  4. 9.4.  Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

  5. 9.5.  Tyto Podmínky nabývají účinnosti od 1.12.2024.

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát: VAVA export s.r.o. Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy: Jméno a příjmení: Adresa:
E-mailová adresa:

Zboží, které je reklamováno: Popis vad Zboží:

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Datum:

Podpis:

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

Adresát: VAVA export s.r.o.
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy: Jméno a příjmení: Adresa:
E-mailová adresa:

PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

Důvod odstoupení od Smlouvy:

 

Datum:

Podpis: